Save a horse, ride a cowboy ;)

Nienke 07 april 2024
Oh, meiden, ik ben in mijn cowboy era en ik vind het geweldig. Ik ben verslaafd, lid geworden van de fanclub en ben alvast posters aan het bestellen.

Dit boek leest echt supersnel, er gebeurd continu wat en je wilt alleen maar doorlezen. De personages zijn grappig en niet op hun mondje gevallen en het is af en toe wel pikant. Je moet wel van dirty talk houden.

Het verhaal draait uiteraard om ruige cowboys, en, oh my, ik wist niet dat ik die nodig had. Ik glibberde door het boek heen. Voordat ik aan het boek begon had ik geen idee hoe rodeo werkte en ik kan je vertellen dat ik dat eigenlijk nog steeds niet echt weet. Ik werd te veel afgeleid.

Het verhaal is soms een beetje voorspelbaar. Is het de beste schrijfstijl die ik ooit heb gelezen? Nee. Heb ik mij ontzettend vermaakt en was ik ontzettend verslaafd? Ja! Ik kon dit boek niet wegleggen. Ik heb gegiecheld, ik heb met mijn voeten getrappeld, ik heb gegild om Rhett, ik heb met mijn ogen gerold, en ik heb Summer aangemoedigd. Dit boek was eigenlijk alles wat ik op dit moment nodig had. Het is fluffy, luchtig, pikant, en liet me even niet nadenken. Ik vond dit boek gewoon heel erg leuk.

Ik kan niet wachten om de vervolgdelen te lezen, want Chestnut Springs heeft er een nieuwe inwoner bij. (Ja, dat ben ik, ik ben verslaafd.) Yeehaw!

Bedankt uitgeverij April Books voor dit recensie-exemplaar in ruil voor een eerlijke recensie.

Meer recensies van Nienke