Heerlijk ontspannen!

Nienke 18 april 2024
Lottie is te gast op wat dé bruiloft van het jaar moet worden, maar deze loopt niet helemaal zoals verwacht. Hier ziet ze een oude vriend van vroeger en de vonk springt weer over, maar beiden weten dat een relatie er niet inzit, aangezien er te veel gebeurd is tussen hun families. Dan is er nog de dominee die iets meer op zijn kerfstok heeft dan hij doet voorkomen, en de bruid vindt het uiteindelijk wel prima dat de bruiloft niet doorgaat.

Dit was weer een heerlijk boek zoals we van Jill Mansell gewend zijn; vol humor, meerdere perspectieven en feelgood. Ik heb echt genoten! Zoals je ziet, gaat het over verschillende personages in Lanrock, en ik vond het zo leuk om met iedereen kennis te maken. Iedereen heeft een eigen verhaallijn en stuk voor stuk zijn ze uniek.

Jill schrijft heerlijk vlot, met korte hoofdstukken, waardoor je door het boek heen vliegt. Vaak eindigen de hoofdstukken ook op een mini cliffhanger, dus uiteindelijk wil je wel doorlezen. De setting doet je daarnaast lekker wegdromen naar de zomer en het stadje lijkt mij heerlijk vertoeven. De vrienden die allemaal in het boek voorkomen zijn ontzettend leuke personages en het is echt een boek om even je hoofd bij leeg te maken. Is het verhaal soms wat voorspelbaar? Ja. Maar uiteindelijk hebben we zulke boeken ook nodig. Ik kan namelijk erg genieten van feelgoodboeken en daar valt deze ook zeker onder.

Kortom, een heerlijke feelgood roman dat je echt doet snakken naar de zomer en waar je je lekker bij kunt ontspannen.

Bedankt uitgeverij Luitingh-Sijthoff voor dit recensie-exemplaar in ruil voor een eerlijke mening.

Meer recensies van Nienke