Magnifiek

Nina Blom 11 april 2020
Het eerste boek, of ik bedoel natuurlijk Graphic Novel, met als titel Wills Kracht , dat heeft me enorm gepakt echt meteen vanaf de eerste bladzijde, de eerste tekening....boem, raak, het kwam meteen bij mij binnen.
Ik ben echt zo blij dat er een vervolg is gekomen, omdat de teken,- en schrijfstijl zo pakkend zijn, ze spreken mij enorm aan. Ik hoefde na het lezen niet lang na te denken over wat voor titel ik zou geven bij mijn persoonlijke recensie: Magnifiek! Ik wist bij de eerste pagina al dat ik het vijf sterren zou geven, en dat klopte helemaal.......geen twijfel over mogelijk *****
Ook in mijn vorige recensie gebruikte ik het woord magnifiek al.....en het vervolg "Opstaan...en doorgaan" heeft precies hetzelfde bij mij losgemaakt. Ik vind het beeldend zo eerlijk, mooi en pakkend weergegeven. Ik weet zeker dat (beide) Graphic Novels veel mensen zal raken en aanspreken, een verhaal waar mensen ook herkenning uit kunnen halen.
Er zitten mooie aspecten in het boek: ontroering, humor, integer, eerlijk en het roept zoveel op.......op het einde merkte ik bij mezelf op dat ik had gehoopt dat het nog langer door mocht gaan, het verhaal......kortom, ik ben enorm onder de indruk en dit vervolg vind ik echt net zo mooi als het eerste deel "Wills Kracht" .....
Ik zou mensen willen aansporen om beide te gaan lezen omdat het echt iets met je doet, in positieve zin!

Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom