Super spannend!

Nina Blom 02 februari 2020
Een super spannend verhaal! Ik ga er niks over verklappen omdat het een aanrader is het zelf te lezen.......ik zag het einde niet aankomen en dat maakt dat je echt wilt doorlezen, je wilt weten hoe het afloopt!
Onlangs heb ik een workshop en lezing van Maren Stoffels bijgewoond en wat was dat ontzettend leuk om mee te maken! Het is zo leuk om te horen hoe jouw verhalen, personages ontstaan vanuit een research. Ik heb echt genoten van jouw workshop en lezing en het was erg boeiend hoe jij over jouw boeken, o.a. dit boek jouw verhaal hield.....
Lieve Maren, het is elke keer weer geweldig om jouw boeken te lezen, niet alleen voor Young Adults maar ook voor volwassen super leuk om te lezen! Ik heb al jouw boeken gelezen :)
Liefs Nina

Meer recensies van Nina Blom