Jackson

Nina (Lovingreader) 02 november 2023
Mijn hart smelt voor Kiera en Jackson. Dit is het liefdessprookje waar elke vrouw (en misschien ook wel man?) van droomt. Vallen voor je beste vriend

“Ik ben nooit de juiste man geweest voor jou, maar jij was altijd het juiste meisje voor mij. Ik zal altijd van je houden, Kiera.”

Het boek begint met een flashforward, erg goed en slim gedaan door Kennedy Fox, want hierdoor word je direct in het verhaal gezogen. Je blijft nieuwsgierig naar wat er gaat gebeuren. Doordat je vervolgens terug gaat in de tijd krijg je een veel beter beeld van het leven van zowel Jackson als Kiera.

Jackson staat bekend als de losbandige broer en vrouwenverslinder. Maar diep van binnen heeft deze man een hart van goud. Ik heb steeds meer sympathie en begrip gekregen voor deze man.

Daarnaast wordt in dit deel nog meer duidelijk wat voor hechte en warme familie de Bishops zijn. Iedereen zou toch deel uit willen maken van deze familie! Daarom kan ik niet wachten om verder te lezen in “Circle B Ranch”

Wat heb ik enorm genoten van deze vier broers! Jackson was een heerlijk slotstuk.

“Het Bishop-DNA staat om veel dingen bekend, maar de top twee is hard werken en voortplanting.”

Meer recensies van Nina (Lovingreader)