Spannende romantasy van eigen bodem!

Patty van Delft 21 juni 2023 Auteur
Een romantasy met wolven? Dat moet ik natuurlijk lezen, zeker omdat ik de cover ook zo mooi vind. Het boek is er in het Nederlands en het Engels en is de debuut roman van M.L. Francis.

In Gekozen maak je kennis met Rajini en Ray, beide vervullen zij een belangrijke rol binnen hun groep en hebben de nodige ambities. Raijini heeft een sterk karakter dat nogal botst met de driftige en arrogante Ray. Toch zullen ze elkaars aanwezigheid moeten aanvaarden omdat Ray voor zijn 30ste een partner moet kiezen of zijn rang als béta verliest.
Hoewel Rajini me als personage meteen aansprak, moest ik Ray echt even leren kennen. Ik vond hem maar een arrogant mannetje! Als je verder in het verhaal komt, leer je Ray beter begrijpen.

Het verhaal zelf is geschreven met oog voor detail en heeft toch een fijne vaart waardoor het zeer prettig wegleest. De relatie, spanning en ontwikkeling tussen Rajini en Ray is heerlijk aanwezig, maar niet het enige waar dit verhaal om draait. Er ligt namelijk een behoorlijk gevaar op de loer dat zorgt voor de nodige actie, wendingen en een cliffhanger waardoor ik ontzettend blij ben dat deel 2 er nu is!

Ik heb ontzettend van dit eerste deel in de Moonclaw serie, het boek heeft mij zeer positief verrast en ik kan niet wachten tot ik Genezen kan gaan lezen.

Meer recensies van Patty van Delft