Een prachtig boek, niet alleen vol tips & tricks, maar ook zeker om bij weg te dromen!

Priscilla 11 september 2019
Rik Merchie heeft in samenwerking met diverse hikers een geweldig gaaf boek geschreven vol tips en tricks waar het gaat om mooie plekken om te hiken!
Daarnaast is aan het begin van het boek ook aandacht besteed aan beginnelingen en worden er tips gegeven over goed en juist materiaal en op welke zaken je moet letten.

Dit alles met een tikje humor en lekkere luchtigheid beschreven wat maakt dat het boek ook nog eens lekker weg leest!

De plaatsen welke worden beschreven in het boek, bevatten o.a. verhalen van mensen die er zijn geweest, routebeschrijvingen en worden aangevuld met tips en prachtige foto’s!

De reisbeschrijvingen van andere hikers vond ik persoonlijk echt ontzettend tof om te lezen! Zeker als je de passie voor hiken en de natuur deelt! Het is absoluut een mooie toevoeging aan het boek en Rik Merchie heeft zo gezorgd voor een compleet boek!

Conclusie
‘The Great Hikes’ van Rik Merchie, is niet alleen een heel handig boek vol tips voorafgaand aan een geplande reis, het is ook een boek om bij weg te dromen!

De luchtige manier van schrijven zorgt voor een toegankelijk boek voor iedereen en maakt dat je, net als de mensen in dit boek, alles wilt ontdekken!
Voor mij voelde dit boek absoluut aan als een ontdekkingstocht en er zijn absoluut landen en routes toegevoegd aan mijn “travel-lijstje”!

Geen zin om te lezen? Alleen al de prachtige foto’s in dit boek maken het meer dan waard om het op te pakken!

Wat mij betreft is dit boek een must-have voor hikers en natuurliefhebbers!

Meer recensies van Priscilla