Een mooi eerste deel ben benieuwd naar de rest

Ramonaleest 27 september 2019

Ik ben fan van Corey, wat een dappere meid. Ze kent amper angst en ziet de wereld ondanks haar ongemakken voor zich liggen. Ze heeft een doel voor ogen. In eerste instantie ontstaat er een vriendschap tussen Adam en Corey. Maar Corey houdt voor Adam verborgen dat zij verliefd op hem is. Vooral ook omdat Adam al een vriendin heeft. Ze hebben heel veel gemeenschappelijke interesses en de vriendschap tussen hen word steeds dieper. De hoofdpersonages zijn goed uitgewerkt waardoor je een goed beeld van ze kan maken. Ook het huisgenootje van Corey, Dana is goed uitgewerkt. Evenals de beste vriend van Adam, Bridge. Dit is wel echt een roman die je wilt blijven lezen. Komen ze bij elkaar of vinden ze elkaar nooit?
Ik heb erg kunnen genieten van de vriendschap tussen deze 2 mensen. Heb sommige passages met een glimlach gelezen, Sarina Bowen heeft het mooi verwoord.
Dit boek is het eerst deel uit de Ivy Years serie. Nu ik deel 1 gelezen heb ben ik zeker benieuwd naar de andere delen uit deze serie.

Meer recensies van Ramonaleest