Goede thriller!

Ramonaleest 13 februari 2020
Het verhaal laat zich lekker lezen. Je wordt helemaal in het leven van Jules gezogen. Ook haar verleden komt aan bod. Waardoor je een goed beeld krijgt van waarom Jules is zoals ze is.

De hoofdstukken zijn per dag aangegeven. En tussen 2 dagen in krijg je dan een fragment te lezen over Jules die verward in een ziekenhuis ligt.

Ik vind het thema van dit boek geweldig. Ik wist niet wie de ‘dader’ was. Maar op het eind als dan alle puzzelstukjes bij elkaar komen dan snap je het en is het mooi in elkaar gezet. Dit was voor mij een grote verrassing, ik had niet gedacht dat dit de dader was van de vermiste personen.

Ik vind dat Riley Sager een fijne schrijfstijl heeft waardoor ik wilde blijven doorlezen. De spanning wordt goed opgebouwd naarmate het verhaal.

Meer recensies van Ramonaleest