Een intrigerende familiegeschiedenis die niet kan neerleggen eens je begonnen bent.

samanthasboekenhoekje 03 november 2019
In De mooiste tijd van ons leven volgen we de familie Sorenson. De familie bestaat uit David, Marilyn en hun vier dochters. Het boek beslaat ongeveer 50 jaar van hun familiegeschiedenis.
Dit boek heeft me overdonderd! De personages kwamen stuk voor stuk tot leven door de geweldige schrijfstijl van Claire Lombardo, waardoor ik stiekem ook bij deze familie wilde horen. De zussen zijn allemaal zo anders dat er heel wat gebeurt in het boek. Drama, vriendschap, liefde, intrige, geheimen... Het boek zit er barstensvol van. Daardoor verveel je je geen moment!
Je leest zowel over het heden (waarin de vier zussen al volwassen zijn) als over het verleden. Hoewel je delen van het plot al te weten komt in het heden, leest ook het stuk dat zich in het verleden afspeelt bijzonder vlot. Ik kon het boek (van 660 pagina's) niet neerleggen en las het binnen een week uit!
De mooiste tijd van ons leven is met andere woorden een dikke aanrader!

Meer recensies van samanthasboekenhoekje