Kan het nog spannender?

Sanleest 11 oktober 2020
Onlangs vroeg Ninja aan mij of ik haar 2e boek uit de reeks “de elementen van Akiran” wou recenseren. Natuurlijk wou ik dit doen. Het eerste boek uit deze reeks vond ik trouwens enorm spannend. Ik wou ook meer te weten komen over het hoofdpersonage Akiran. Benieuwd naar mijn recensie? Lees dan snel verder.

~ Het verhaal: ~
In het eerste verhaal leren we Akiran en Talin kennen. Ook in dit verhaal komen ze na een korte wandeling weer terecht in een spannend avontuur. Ze komen terecht in een gebied waar Tulin de laatste hoop is in een netelige situatie. Helaas voor Akiran kan hij niet anders dan volgen. Hij moet opnieuw weer leren om zijn krachten te gebruiken. Zal het hem lukken?

~ Wat is mijn mening over het boek? ~
In dit boek volgen we opnieuw een spannend avontuur van Akiran en Talin. Wezens die om hulp vragen, een angst jagend monster en heel veel magie komen aanbod in dit verhaal. We leren in dit boek nog beter de hoofdpersonages kennen en de fantasierijke wereld. Je voelt ook de magie tussen de hoofdpersonages en de spanning als het weer even misloopt. Want op sommige momenten denk je echt kan het nog spannender? Ja dus!

~ Ninja doet het opnieuw ~
Ook in dit korte verhaal weet Ninja mij opnieuw te bekoren. Haar boek bevat alle elementen voor een spannend fantasie verhaal. Ideaal voor iemand zoals jij en ik die graag een fantasie verhaal leest. Het boek leest enorm vlot, de cover past perfect bij het verhaal, de personages passen perfect samen. Je voelt gewoon door heel het verhaal de chemie tussen beide personages er vanaf spatten.

~ Conclusie: ~ cijfer 5/5
Aardslang en het tweede deel uit de reeks “De elementen van Akiran” is een fantasieverhaal om u tegen te zeggen. Dit boek bevat alles wat je wilt hebben als fantasieliefhebber: Magische wereld, wezens, chemie tussen de hoofdpersonages en een angst jagend monster. Wat wil je nog meer?

* Dit boek heb ik gekregen om te recenseren. #spon

Meer recensies van Sanleest