Leugens & Lates Emily haar hoofdrol

Sanleest 30 november 2019
Leugens en Lattes.
Emily Charlton is eindelijk terug. Jaren geleden kenden we haar allemaal als het kreng van Runway. Ze heeft een knappe man, werkt als imagomanager voor de hotste sterren uit Hollywood. Alleen raakt ze de ene klant kwijt na de andere, de volgende generatie is helaas in aantocht. Om haar carrière te redden heeft ze een topklant nodig zoals topmodel Karolina Hartwell.

Emily gaat samen met haar vriendin Miriam topmodel Karolina helpen. Zij word namelijk onterecht beschuldigd van rijden onder invloed. Haar carrière is stuk en ook haar huwelijk. Emily en haar vriendinnen zijn uit op de zoetste wraak. Een zoete wraak die niemand zag aankomen in Manhatten. De enige die hun daarbij kan helpen is natuurlijk de befaamde Miranda Priestly. Hoe zal het aflopen voor de 3 vriendinnen?

Emily Runway of Emily Leugens en Lattes.
Emily kennen we allemaal uit het boek de duivel draagt prada. Maar ook natuurlijk van de film “the devil wears prada” met Anna Hathaway. Ze was de senior assistente van Miranda Priestly, een befaamde legende. Ik was zo blij om te lezen dat Emily nog steeds een ontzettende grappig kreng is. In dit boek ga je nog meer van haar houden.

We leren haar eindelijk beter kennen.
In het eerste boek van deze reeks draaide het allemaal om Andy en hoe ze veranderde in een snob. Emily was altijd al mijn favoriet, ze heeft een grote mond, draait er niet om heen en ze is ontzettend grappig. Wat wil je nog meer in een boek?

Wat vond ik zelf van het boek?
Emily heeft eindelijk haar debuut als reddende engel in dit boek. Alleen vond ik Miriam eigenlijk niet zo leuk. Zij is natuurlijk het tegenovergestelde van Emily en dat zorgt soms voor wat spanning en grappige momenten.

Leugens en Lattes is van het begin tot het einde ontzettend grappig. Je leert Emily nog beter kennen in dit verhaal. Op dit boek hebben we stiekem allemaal een beetje gewacht. Het boek laat je er naar hunkeren om het op een paar dagen uit te lezen.

Conclusie: 4/5 prachtige hartjes.
Lauren Weisberger heeft weer een hilarisch meesterwerk neergeschreven. Dit boek is zo grappig dat je het gewoon moet gelezen hebben.

Meer recensies van Sanleest