Nooit meer bang - Gaby Raster

De combinatie van de aanslag van Brussel gegoten in een roman sprak me aan. Ik was benieuwd wat de schrijfster me wilde vertellen en of het niet te oppervlakkig zou blijven in de vorm van alles komt goed. Maar dat was zeker niet het geval. De karakters kregen allemaal evenveel ruimte en werden goed vorm gegeven. Ik vond het heftig om te lezen hoe het moet zijn geweest met de aanslag en wat het vooral daarna voor gevolgen had. Het is toch iets wat je op tv ziet en dan komt het ook binnen, maar niet zoals ik het nu las. Het einde had van mij nog iets langer gemogen. Het werd vrij abrupt afgesloten, terwijl de aanloop er naar toe best lang was, maar desondanks heb ik genoten van het boek!

Meer recensies van Sharons Boekenwereld