Je leert Patty wel kennen

Sharon8 09 mei 2020
Een jaar lang volgden bestsellerauteur Michel van Egmond, en bekroond interviewer het veelzijdige leven van Patty Brard.
Het resultaat is een biografie over het leven van Patty waar alle hoogte-en dieptepunten uit haar leven aan bod komen.

Het boek stond nou niet zo zeer op mijn TBR, maar het leek me leuk om eens tussendoor te lezen.
Het boek is in een fijne interviewstijl geschreven, Dit maakt het lezen van het boek erg prettig en ook interessant.
De biografie over Patty is vlot, en vol humor geschreven.
Patty heeft echt haar hart opengesteld voor het schrijven van deze biografie, en niets of niemand werd bespaard.
Dit leverde soms leuke, maar soms ook minder leuke situaties op.

Veel onderwerpen waar ze mee in het nieuws is verschenen komen ook wel aan bod, en ook hier worden de nodige woorden aan vuil gemaakt.
- Haar tijd bij LUV en de eindeloze strijd tussen haar en Marga en Jose
- Het verbroken contact met haar dochter Prisilla.
- Haar vele huwelijken

Je merkte in dit verhaal dat Patty echt het hart op de tong heeft, en met dit boek voor eens en voor altijd verhalen duidelijk heeft willen maken.
Patty is in deze biografie open en eerlijk en heeft ook geen schande wat betreft haar cosmetische ingrepen.
Dit levert uiteraard ook weer een hilarische situatie op; iets met een injectie en voetbalvrouwen op Ibiza.

Het is in mijn ogen een goede biografie, maar geen fasinerende.
Een lovende recensie kan ik hier ook niet over schrijven. Het was leuk maar daar is ook alles mee gezegt.

Meer recensies van Sharon8