Schijnveiligheid

Veiligheid voor haar en de eenjarige Miley is tegenwoordig haar enige prioriteit. Niet opvallen is daarvoor een vereiste, dus waarom ze zichzelf in die gevaarlijke situatie plaatste is nog steeds onbegrijpelijk voor Belle.

Voordat zijn zevenjarige zoon, waarvan hij niets af wist, bij hem werd gedropt was zijn leven een stuk eenvoudiger. Nu heeft Atlas alles voor hem over en iedereen die een bedreiging vormt zal dat niet na kunnen vertellen.

Hij ontneemt haar de vrijheid die ze toch al niet had, en zij hoopt dat hij voorlopig het enige gevaar in hun leven zal zijn.

“Wil je me dan nu met rust laten? Ik zou graag op mijn gemak sterven van schaamte en samen met het badwater verdwijnen in het afvoerputje.” Eva Yarich

Gekleurde nachten van Eva Yarich is het eerste deel van de veelbelovende maffia romance Amulet serie.

Met het verhaal van Atlas en Belle maakt Eva Yarich haar eerste stappen als auteur en doet dat met een fijne en steamy debuutroman. Ze neemt je op een prettige manier mee het verhaal in en voegt er al vroeg lekker wat spannende momenten aan toe. Die start maakt ook dat je Belle als snel gaat waarderen en nieuwsgierig wordt naar haar leven en naar de reden waarom ze zo op haar hoede is.

Tussen de twee boeiende hoofdpersonen zindert, ondanks hun onfortuinlijke ontmoeting, al vanaf de eerste blik een overduidelijke chemie. Het is dan ook niet lastig om je voor te stellen dat dat niet hun enige ontmoeting zal zijn. Het leven van Atlas en het geheimzinnige verleden van Belle zorgen voor een hoop spanning. Eva Yarich is zowel in de gewelddadige, als in de erotische scènes op geen enkel moment terughoudend, waardoor er wel wat heftige scènes in het verhaal zitten, wat gezien het genre ook te verwachten valt.

Gekleurde nachten is een aansprekende start van een serie met (gewelddadige) maffia praktijken, leuke, gekke en extreme personages, ontwapenende kinderen en een steamy liefde. Eva Yarich overgiet dit alles met humor, spanning en broederschap en leidt je daarmee naar een einde dat je uit laat kijken naar het vervolg.

⭐️⭐️⭐️⭐️

Instagram: sheila_hjv_inbooks