Verslavende serie

Hij wil haar terug, maar zij wil hem nooit meer de kans geven om haar hart te breken. In De Royals 3.5 - Hartstocht van Erin Watt kun je lezen of een relatie tussen Gideon en Savannah nog wel mogelijk is.

Gideon is de oudste van de vijf Royal broers. In zijn laatste schooljaar kreeg hij een relatie met de jongere Savannah. Gideon had echter behoorlijk wat problemen en daardoor brak hij drie jaar geleden het hart van Savannah. Een fout die nog steeds door zijn hoofd spookt.

Savannah was dolverliefd op Gideon. Ze kon niet geloven dat deze jongen, die als hij zou willen ieder meisje kon krijgen, ook verliefd was op haar. Al snel kwamen er scheurtjes in hun relatie. Savannah had er alles voor over om hem bij haar te houden, totdat hij een onvergeeflijke fout maakte die haar hart in duizenden stukjes brak.

“Dan been ik weg om uit te zoeken wat Savannah Montgomery in dit gat van een studentenhuis doet, terwijl ze op Astor Park de dromen van eerstejaars zou moeten vernietigen.” Erin Watt

Nu staan Savannah en Gideon ineens weer tegenover elkaar. Hij zou haar nog steeds overal herkennen en hij wil haar weer voor zichzelf. Savannah kan alleen maar boos worden als ze hem ziet. Ze zal hem nooit kunnen vergeven, wat hij ook zegt.

Kan Savannah nog openstaan voor zijn verhaal en zijn excuses of zal alles wat gebeurd is voor altijd tussen hen in blijven staan?

Het duo dat schrijft onder de naam Erin Watt heeft de fans van De Royals serie vermoedelijk een groot plezier gedaan door met De Royals 3.5 - Hartstocht ook het verhaal van Gideon en Savannah aan het papier toe te vertrouwen.

Ook ik was nieuwsgierig naar de geschiedenis van Gideon en Savannah. Maar ik was ook benieuwd hoe ze het verhaal van deze twee personages, waar we al best veel over hebben gelezen, boeiend konden houden.

Gelukkig word je als lezer niet alleen maar overladen met informatie die je al kent. Dat is wellicht een van de redenen dat het boek niet al te dik is en direct ook de reden dat het minder geschikt is voor lezers die de eerdere delen nog niet kennen.

Erin Watt weet je al snel het verhaal in te trekken en je wordt direct weer meegezogen in de wereld van de Royals. De, voor velen, inmiddels bekende serie over de broers verovert, wat mij betreft, keer op keer je hart.

In De Royals 3.5 - Hartstocht staat, net als in de andere delen, de liefde centraal. Maar ook nu ontbreken de intriges, die lijken te horen bij de luxe lifestyle van deze broers, niet.

De Royals 3.5 - Hartstocht van Erin Watt is geen ingewikkeld verhaal en het is geen breinbreker. Het is wel een romantisch en passievol verhaal waar je heerlijk mee kan ontspannen en waarmee je jezelf kan onderdompelen in de intrigerende en luxueuze wereld van de Royal-familie. De Royals 3.5 - Hartstocht krijgt 4 sterren van mij!

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks