grenzen aan het onwaarschijnlijke

Sissybaltissen 29 december 2019
bedankt aan thrillers and more en hamley books dat ik mee mocht doen aan de leesclub :-)
bij deze mijn recensie

allereerst de kaft van het boek vindt ik erg mooi en het wekte mijn nieuwsgierigheid, echt een boek wat ik in de boekwinkel in mijn hand zou nemen en meteen de achterkant bestudeer of ik dit zal kopen. Dit boek zou mee naar huis gaan. Eerder had ik al geen kind meer van Esther Boek gelezen dus ik had natuurlijk wel een bepaalde verwachting van dit boek en ik moet zeggen niks was minder waar het voldeed eraan en eigenlijk nog meer dan ik had gedacht. Wat is dit een ingrijpend boek en wat kun je je inleven in Roelf en wat hij allemaal meemaakt zeg. Er zijn echt stukjes geweest dat ik het boek even weg heb moeten leggen omdat het gewoon te hard binnen kwam bij mij, ik ben me ervan bewust dat dit met mijn eigen trauma te maken had maar het boek kon me niet loslaten en ik moest door met lezen. Soms met de tranen in de ogen dat wel maar de schrijfstijl van Esther is zo pakkend en leest lekker weg. Het boek krijgt van mij 5 sterren vol overtuiging. Zou ik iemand aanraden dit boek te lezen 100% heb hem zelfs meteen aangeschaft voor mijn beste vriendin omdat ik vindt dat ze deze zeker gelezen moet hebben en nee ik koop niet heel vaak een boek voor haar nadat ik het zelf gelezen heb dus dat wil wet wat zeggen. kortom een echte page turner die je gewoon gelezen moet hebben. Mijn boodschap aan Esther is dat ik je blijf volgen en heel benieuwd ben naar je volgende boek je hebt het jezelf wel lastig gemaakt door de lat voor jezelf erg hoog te leggen ;-)

Meer recensies van Sissybaltissen