Hoe goed ken jij je moeder echt?

Soraya Latten 04 april 2019
Als Colin op 6 jarige leeftijd verdwijnt staat het leven van zijn ouders en zus stil, als ze er naar 5 jaar achter komen dat hij dood is valt hun leven definitief in duigen.

De zus van Colin, Christina, werkt uit schuldgevoel bij de IPOL om kinderen als Colin te beschermen, als blijkt dat hij is vermoord kan alleen drugs haal helpen niet door te slaan.
Haar vader heeft een hele andere kijk op de dood van zijn zoon, ze moeten verder blijven hangen in het verleden heeft geen zin.
Ellen, Colin en Christina's moeder, heeft sinds de vermissing van Colin erge migraine aanvallen die steeds erger worden, toch?

Bij toeval ontdekt Christina iets over haal zieke moeder, is ze wel zo ziek als haar vader en zij denken? Als blijkt dat de moordenaar van Colin onvindbaar is wordt word de situatie nog verdachter, of zijn het de drugs die een spelletje met Christina spelen?

Tamara Geraeds schrijft met Kwelling een sterke thriller waarin de onderwerpen, familie, drugs en vertrouwen een grote rol spelen. Het houdt je vast tot de laatste pagina.
Klim in de gedachten van Christina en volg haar in een zoektocht waarin niets is wat het lijkt, of weet jij de waarheid te ontdekken? Want zeg eens eerlijk, hoe goed ken jij me moeder echt?

Meer recensies van Soraya Latten