Leuk

Soraya 07 februari 2020
Internationaal bestsellerauteur Karin Slaughter is een van ‘s werelds meest gewaardeerde schrijvers."Haar weergaloze thrillers zijn in 33 talen verschenen en wereldwijd zijn er meer dan 30 miljoen exemplaren van verkocht." Review Time:

Voor mij de eerste keer dat ik een boek heb gelezen van Karin Slaughter! Het boek is in drie delen opgesplitst. Het eerste deel en het derde deel kwam ik redelijk doorheen! Maar deel twee zorgde er bijna voor dat ik wilde stoppen met lezen. Ik vond het langdradig boek en het blijft niet hangen, jammer!! Ik geef dit boek drie sterren van de vijf!Mijn reden hier van is dat ze de karakters goed heeft uitgewerkt en pschygologische diepgang en goede research heeft gedaan!
Daarbij krijg ik het idee dat dit boek te snel is geschreven voor de Will Trent fans!

Meer recensies van Soraya