Beste debuut wat ik ooit las

Soraya Latten 22 juli 2019
Als Faye 10 is wordt ze gered door Sean en verklaard ze hem direct tot haar persoonlijke held.  Hierdoor ontstaat een intense vriendschap die ook als Sean het schopt tot beroemde zanger blijft bestaan. Maar Faye wordt volwassen en gaat op zoek naar zichzelf en de liefde, staat haar vriendschap met Sean dit in de weg? Sean heeft altijd veel gehad aan de lieve en onhandige Faye en maakte door haar zijn dromen waar. Maar durft hij ondanks zijn moeilijke jeugd wel echt te gaan voor de dingen die hij liefheeft?

Het mooie aan dit prachtige verhaal is dat het al begint als Faye nog maar een onschuldig meisje is wat Sean echt bewonderd, het is niet zoals de meeste feelgood romans boy meets girl maar er komt zoveel meer emotie bij kijken. De band die er ontstaat tussen Faye en Sean is 1 van de mooiste vriendschappen die ik ook beschreven heb zien worden in een boek. Hij is diep en intens en laat zich niet stuk maken door reële situaties. Marina toont in dit boek echt wat ze allemaal kan, en geloof mij dat wil je niet missen. Het boek telt 422 pagina's maar had nog wel langer mogen zijn, als je eenmaal begint aan het verhaal van Faye en Sean wil je niet meer stoppen.
Ik las dit boek in 1 ruk uit (slaap is overrated) en ik kan oprecht zeggen dat dit het beste debuut is wat ik ooit heb gelezen.

Marina Folkers heeft naast haar liefde voor schrijven ook een grote liefde voor Frankrijk en Engeland. Dit is ook te merken aan haar boeken. Faye en Sean speelt zich af in Engeland en haar debuut bij Zomer & Keuning, Onder de sterren van Montpellier, speelt zich af in Frankrijk.
In oktober 2019 komt haar nieuwste boek Meer dan ooit uit.

Meer recensies van Soraya Latten