Vonk

29 juli 2018
Het boek gaat over het balletkoppel Nikolaj en Mischa wanneer het noodlot al is toegeslagen. Er is een brand uitgebroken in het huis waar ze tijdelijk inwonen helaas is dit al de tweede tragedie wat ze meemaken. Eerder waren ze namelijk al hun dochtertje verloren bij een auto ongeluk alleen is dit keer alles anders. Nu lijkt namelijk dat het geen ongeluk was maar dat de brand was aangestoken. Vanaf dan af aan begint het echtpaar elkaar te beschuldigen.

Na het lezen van de intro wist ik het zeker dit boek was echt iets voor mij. Ik wou dolgraag dit boek lezen en deze voor mij onbekende schrijfster leren kennen. Ondertussen ben ik erg blij dat ik deze schrijfster heb leren kennen. Het boek is namelijk op een bepaalde manier verfrissend en anders. Uniek. Maar toch vond ik dat er helaas wel wat spanning ontbrak. Er zijn erg veel flashbacks in het verhaal maar het is absoluut niet storend alleen haalt het wat de vaart uit het verhaal. Het verhaal zelf wordt verteld vanuit beide hoofdpersonages Nikolaj en Mischa waardoor er bij mij telkens twijfel was wie heeft de brand nu aangestoken Mischa, Nikolaj of is er misschien nog iemand anders? Dat vond ik super gedaan want er kwam echt de rechercheur in me te boven. Maar wie het nu heeft gedaan? Ik zou zeggen lees zeker het boek en je krijgt er geen spijt van.

Meer recensies van