Een heerlijk feelgoodverhaal!

suusjebuuren 10 februari 2024
Ik ontmoet je bij de i
Heerlijk even terug in de tijd van geschreven uitleenkaartjes en Take that!

Elise is gek op boeken en is regelmatig in de plaatselijke bibliotheek te vinden. Op een dag vindt ze een briefje met een gedichtje tussen een van haar geleende boeken. Ze is heel nieuwsgierig naar de afzender van het boek.
En wie is dan toch die A. die op het uitleenkaartje staat. Bibliothecaresse Riet weet er meer van...
Op een volgend briefje die ze vindt staat een uitnodiging om elkaar te ontmoeten bij de i. En daar staat Alex, die ze kent van vroeger, is hij dan de Ware?
Elise heeft een zusje Maddy met wie ze haar struggles deelt en om wie ze zich bekommert omdat haar moeder er niet meer is. Ook heeft ze zorgen hoe ze de balletschool die van haar moeder was moet voortzetten.
Jonne heeft een fijne schrijfstijl en ze zorgt ervoor dat je door wil lezen naar dat feelgoodeinde!
Zoals Jonne schrijft:' Het is de weg
ernaartoe die het de moeite waard maakt! Kortom een heerlijk 'tussendoortje' om te lezen.

Meer recensies van suusjebuuren