Heerlijk humoristisch feelgoodverhaal!

suusjebuuren 25 maart 2024
Lentevloek
Dank verhalenfabriek voor het recensie exemplaar!
Voor alle Bridget Jonesfans dit verhaal moet je lezen! Dit verhaal tovert een lach op je gezicht, de klunzigheid van Alexia zorgt voor hilarische situaties. Maar ook herkenbaar, want wie kan er nou er goed rennen op pumps. Een heerlijk kort verhaal, wat makkelijk weg leest!

Alexia ontmoet de knappe Austin, deze ontmoeting verloopt alles behalve vlekkeloos desondanks wil Austin ,werkend voor K&L, toch met Alexia en haar vriendin Hannah in zee voor een grote cateringopdracht. Alexia wijt haar 'ongeluk en pech ' aan de lentevloek. Austin wil haar heel graag het tegendeel bewijzen. Want zoiets als een 'lentevloek' bestaat toch niet? De chemie tussen deze twee spat al gauw van de bladzijden af. Maar vindt Austin haar leuk genoeg om ook wat van haar pech te incasseren?

Favoriete quote:
'Ik heb mijn kleurrijke Spongebob Squarepants pyjama nog aan. Wat dom! Waar zat ik vanochtend met mijn hoofd toen ik me aankleedde? Goed, ik weet wel waar ik aan dacht...

Meer recensies van suusjebuuren