Prachtige cover

Ursula Visser 08 september 2020 Auteur
Hamley Books weet hun boeken echt in een leuk jasje te steken, complimenten voor de prachtige cover.

Als Joana Sky de dood in de ogen kijkt, is er op het laatste moment een redder in de nood. Met een gebroken hart begint een nieuw hoofdstuk in haar leven.

Het boek is in een begrijpelijke en prettige taal geschreven, zodat het snel leest, mede door de korte hoofdstukken. Er is geen ingewikkeld plot, of een uitgebreide beschrijving van het land waarin ze wonen, maar toch kwam het verhaal tot leven tijdens het lezen.

De personages hebben een duidelijke taak/doel, bij vlagen is het boek spannend. Het 'einde' (deel 2) voelde een beetje gehaast, meer personages kregen hun moment om hun beleving te delen. Dat wijzigde de fijne cadans voor mij een beetje. Na een paar hoofdstukken was het gevoel weg en kwam de ontknoping in zicht. Dat was een beetje voorspelbaar, maar zat goed in elkaar.

Ik ben zeer benieuwd naar een volgend boek van Emmelie!

Meer recensies van Ursula Visser