Een wonderbaarlijk verhaal!

Ursula Visser 06 december 2022 Auteur
Wat een boeiende en verrassende reis maakt Akiran. Dit boek bestaat uit delen (elementen) die apart als e-boek zijn uitgekomen, maar samen in deze paperback bundel merkte ik pas hoe vloeiend de verhalen in elkaar overgingen.

Hieronder een deel van de flaptekst:
"Uitgeput en hongerig dwaalt Akiran door de dode bossen. Als hij een kampvuur vindt, vlamt er hoop op in zijn hart. Wat Akiran niet weet, is dat de man die het kampvuur aanstak, niet helemaal menselijk is. En ook niet zonder bijbedoelingen…"

Magie, wezens, avontuur, vijanden, vriendschap, en personages die van het papier afspatten. In ieder deel leerde ik ze beter kennen. Telkens wist de auteur met verrassende dingen/situaties/wezens op de proppen te komen.

De cover is ook echt prachtig.

Meer recensies van Ursula Visser