Inspirerend, makkelijk te begrijpen en luistert weg als een trein

Venna 08 juni 2021
Luisterde heerlijk weg. Lees/luister niet vaak dit soort boeken. Eerder wel De moed van Imperfectie van Brene Brown, en mindfulness training gehad. Dit had wel wat elementen daarvan. Maar dan de simpele en meer grappige versie. En was heerlijk verhelderend, soms ook grappig en soms iets te ver van me bedshow. Maar niet opdringerig. En basisdingen erg goed, inspirerend en opfriscursus mindset. Heeft mijn blik weer even gereset en meer op te peppen dan vele ggz sessies van de laatste tijd. En ik ga nu maar eens van alles houden, ook die buurvrouw…oké vind het niet tof dat ze onze schutting deels heeft afgezaagd, maar ga gewoon van haar houden, want daar heb ik meer aan zelf dan als ik haar niet mag, oordeel en me aan haar erger. ...nou leren dan. Iedere dag mijn leven een stukje leuker maken. Heerlijk voorgelezen ook. Mega fijne stem. En bijna één ruk uit. Want luistert super snel en makkelijk weg.

Meer recensies van Venna