Perfect om heerlijk weg te zwijmelen

Verelien 20 maart 2024
Dit tussendoortje had ik even nodig. Ik ben een sucker voor romance en dit is echt een heerlijk verhaal om bij weg te zwijmelen.

Het gaat over Natasha (Tas) en Tas is single en vind dat helemaal prima. Ze houd van haar vrijheid en eigen leven en dat hoeft van haar niet te veranderen. Maar op de roadtrip met haar twee beste vriendinnen wordt er toch een zaadje gepland. En toch mist ze soms wel iemand in haar leven. Ze besluit een brief te schrijven naar de 'Bridegroom's Oak' in Duitsland, maar verwacht er niets van.. En dan ligt er ineens een brief op de mat.

Ik had al eerder van de boom gehoord en vind het ontzettend romantisch. Je geliefde via een boom vinden ipv via tinder is een veel mooier verhaal. (al is het belangrijkste dat jij je geliefde vind).

Het tussendoortje is vlot en humoristisch geschreven en leest daardoor heerlijk weg en met maar zo'n 100 bladzijdes is het perfect voor even tussendoor.

Brigit zet een mooie en hechte vriendschap tussen de drie dames neer. Het vriendenclubje heeft bepaalde tradities en daar wijkt alles voor. Wat fijn als je zulke vriendschappen hebt.

Het tussendoortje raakte me ook echt. Ik voelde echt mee in de reis van Tas door het boek heen. Ik heb een groot deel van het boek met een glimlach op mijn gezicht gelezen. Ik moest om sommige stukken hard op lachen en ik heb ook een paar keer hard moeten huilen. Ik kon me ook echt inbeelden hoe Tas zich voelde in het boek. Ik verwachtte een plottwist, maar hoe hij uit zou pakken had ik niet verwacht!

Ondanks dat het maar 100 bladzijdes zijn is het wel een mooi afgerond verhaal. Een goed debuut van Brigit! Om al deze redenen krijgt het van mij 5 sterren. Ik heb er echt van genoten en als Brigit een nieuw boek schrijft ga ik het zeker lezen.

Dank je wel de Verhalenfabriek voor het reviewexemplaar.

Meer recensies van Verelien