Een spannend mysterie!

Verelien 19 maart 2024
Het boek met de gevaarlijke geheimen gaat over de tweeling Otis en Bo. Otis heeft vaak ruzie en problemen op school en Bo is huisgebonden door haar ziekte. Hun vader is Indiana Jones zonder de spannende actie. Heel het huis ligt daardoor vol met archeologische vondsten en waardevolle boeken.

Ik had het boek nagenoeg binnen een dag uit. Het heeft een vlotte schrijfstijl die gecombineerd is met spanning en mysterie, die je door het boek heen laten vliegen.

Sandra houd je als lezer wel echt in spanning van wat er daadwerklijk gebeurd is. Ik had wel ergens een vermoeden over, maar dat het verhaal precies zo in elkaar zou zitten had ik niet verwacht. En daar houd ik van!

Daarnaast kregen niet alleen de hoofdpersonen de kriebels van een bepaald personage, die kriebels kreeg ik ook... Niet alleen van dat personage trouwens, maar ook van het begin van het boek kreeg ik de kriebels en frustratie. Als docent zijnde brak het mijn hart een beetje, gelukkig kwam er ook een heel mooi momentje achteraan.

Een super leuk, mysterieus en spannend boek om te lezen, zeker voor kinderen. Het boek is niet echt eng, meer lekker spannend. En het is ook zeker leuk voor volwassenen om te lezen en aangezien het rond de 170 bladzijdes heeft is het een heerlijk boek voor even tussendoor.
Ben je al bekend met Kraaidorp dan zou ik deze zeker gaan lezen. Is het je eerste kennismaking met Kraaidorp zoals voor mij dan zou ik zeggen ga de andere boeken over Kraaidorp lezen. Al met al een dikke tip.

Meer recensies van Verelien