Spannend van begin tot eind

Veronique Janssen 18 oktober 2019
‘Verzwegen trauma’ is een spannende thriller met gruwelijke details. Het plot zit goed in elkaar en de lijntjes komen op een mooie en verrassende manier bij elkaar. Het verhaal is vanaf het begin spannend.

Het is het zesde deel in de VT-reeks en dat merk je. De andere delen heb ik niet gelezen en daardoor had ik het idee alsof ik informatie miste. Als ik de andere delen we had gelezen, dan was het verhaal nog beter uit de verf gekomen.

Je hebt het hoofdverhaal en daarnaast gebeurt er nog ‘iets’ (ik kan niet te veel zeggen) in het leven van Sanne. Die combinatie is interessant en maakt het boek origineel. Je leert hierdoor Sanne goed kennen.

Het begin is zo goed en de details zijn gruwelijk. Je wordt direct in het verhaal gesleurd. Mijn maag draaide een klein beetje om. Hoe verzin je het zeg!

Melissa Skaye heeft een goede stijl. Het leest vlot. De voorkant maakt je nieuwsgierig en past bij de sfeer van het verhaal. De titel is goed gevonden.

Dit boek heeft me nieuwsgierig gemaakt naar de rest van de serie. Volgens mij heb ik een nieuwe thrillerauteur en nieuwe serie ontdekt!

De recensie verscheen eerder op Veronique's Boekenhoekje: http://www.veroniquesboekenhoekje.nl/recensie-verzwegen-trauma-melissa-skaye/

Meer recensies van Veronique Janssen