Voelt als de werkelijkheid

Wendy van Lierop 21 november 2016
In Zonder Jou maken we kennis met Valerie en Oscar. Een leuk en gezellig koppel. Ze zijn helemaal van deze tijd. Als hun zoon Mick wordt geboren is het gezin compleet. Iedereen vind Mick geweldig en hij is een leuke baby. Hij groeit op als een leuke peuter maar toch veranderen er zaken dit Valerie en Oscar alleen opvallen.

Zonder jou is niet de standaard thriller waarin een moord wordt gepleegd. Zonder jou is een psychologische thriller met een kind dat kenmerken heeft van heel veel psychologische aandoeningen zoals ADHD, autisme of een spectrum van meerdere aandoeningen.

De zusjes van Gastel hebben een sterk boek neer gezet met personages die echt tot leven komen. Het voelde bijna als of je als lezer onderdeel van de familie was. Zo levensecht wordt er omschrijven. Je wil de ervaringen ook delen omdat ze zo echt zijn.
Het debuut van Priscilla en Chantal is zeker geslaagd. Ze kunnen trost zijn op dit resultaat.

Meer recensies van Wendy van Lierop