Soms vergezocht maar ontspannend

wendyvd 04 april 2024
Sam en Nisha zijn twee totaal verschillende karakters met verschillende levens, hebben niets met elkaar gemeen, maar wanneer ze per ongeluk elkaars gymtas meenemen komen ze allebei een beetje in elkaars wereld terecht.

Het verhaal zelf is soms wat vergezocht en voorspelbaar, met behoorlijk wat thema’s die worden aangehaald (contrast rijk-arm, relatieproblemen, vriendschap, ziekte, depressie, …), maar het is een boek dat ik graag geluisterd he , en dat komt voor een groot deel door voorleest er Willemijn de Vries. Ze zet soms een andere stem op, waardoor je ook echt doorhebt dat iets door een ander personage gezegd wordt, en haar intonaties zijn echt leuk om naar te luisteren. Ze maakt er een ontspannende luisterervaring van!

Meer recensies van wendyvd