Heerlijk vakantieboek

Wijna Pronk 23 april 2020
Het verhaal gaat over Mireille en Donnel die een vakantieboerderij en B&B met daarbij een kleine camping runnen .
Maar dan spelen er meerdere factoren die roet in hun broodwinning gooien
Hoe gaat het nu verder ??
Ik zou zeggen neem het boek ter hand en lees het , als je begint kan je niet meer stoppen

Het leest lekker weg , je herkent heel veel in de personages , en word die lezende voort ook
De karakters zijn goed uitgewerkt ,
en je kan hun standpunten dan ook begrijpen doordat je je goed in kan leven in hun denk wijzes
De manier waarop het eind van het verhaal nadert is prachtig , je ziet het voor je .

En gatver wat ben ik blij dat ik geen proccessierupsen hier in de buurt heb , je word er vies en jeukerig van .

Het enige wat voor mij niet had gehoeven is het bonusverhaal , ik vond het niets toevoegen en ook een beetje verwarrend .

Maar als eindconclusie zeg ik en heerlijk verhaal , had zelfs nog wat langer mogen duren

Ik vind het 4 sterren waard

Meer recensies van Wijna Pronk