Lekker leesbaar boek

Wijna Pronk 04 december 2020
Ik las Date met een derde van Cecile Ickenroth

De violiste Daniëlle Voswinkel die leert via een datingsite Ruben Zadelhof kennen die uitvinder is .
Er ontwikkeld zich een liefdesrelaties tussen hen , Ruben kan zijn geluk niet op dat hij weer een nieuwe liefde heeft na de dood van zijn vrouw
Ze vertoeven veel op het landgoed van Ruben
Daniëlle is daar op haar gemak en kan haar geluk niet op als hij vraagt om bij hem te komen wonen
Ze merkt wel dat Ruben nog erg met het overlijden van zijn vorige vrouw worstelt
Ze negeert de signalen van een persoonlijkheidsstoornis , en als ze zwanger blijkt te zijn weet ze dat ze weg moet gaan
Kan ze haar leven weer opbouwen ??

Ik vond het een prettig te lezen boek , wat ik moeilijk kon wegleggen nadat ik gestart was , en het heeft een fijn lettertype wat makkelijk leest
De personages zijn goed uitgewerkt waardoor je in hun huid kruipt
Het verhaal pakt je en neemt je mee het boek in , de spanning word geleidelijk aan opgevoerd

Wat ik wel een beetje jammer vond is dat er verder na het vertrek van Daniëlle niets meer over Ruben word vermeld , behalve aan het eind
Daar zit een groot gat in , dat vind ik een beetje jammer
Hoe reageerde hij op het vertrek en hoe verging het het hem toen

Maar het blijft een fijn boek om te lezen met steeds genoeg spanning om door te blijven gaan
Het krijgt van mij 4 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk