Spannend van begin tot het einde

Wijna Pronk 24 oktober 2023
Ik las Fatale beslissing van Marcel Herfs

Het is zijn 3 e boek en het vervolg van Afslag Susteren

We belanden weer in het vredige Dillen alwaar er een dode gevonden word .
Wies en Harry worden op de zaak gezet om uit te zoeken wie de dode is en wie hem gedood heeft .

Het is geen makkelijk klusje en als hun aanknopingspunt hun wordt ontnomen , is het echt een raadsel aan het worden .

Mijn leeservaring

Ik stapte soepel het verhaal in om weer verder te genieten van de perikelen rond Harry en Wies .
Gaandeweg ontspint zich een zaak die groter is dan je zou denken , en je zit vlot in het verhaal .
We krijgen een spannend verhaal opgediend wat steeds meer je aandacht blijft houden .
Het is goed uitgewerkt en er blijft geen los eindje over .
Het plot is ook weer meesterlijk neergezet .

De personages gaan nog meer leven voor je , omdat je ook een inkijkje krijgt in hun priveleven buiten het werk om .
Ik heb ze in me hart gesloten .

Ik heb enorm genoten van het dit boek .

Ik kijk uit naar een volgend deel .

Het krijgt van mij 5 sterren

Meer recensies van Wijna Pronk