Wat een debuut

Yvonne 02 augustus 2019
Het boek gaat over Lucia. Ze is 6 jaar als ze met haar moeder meegaat boodschappen doen. Lucia blijft in de auto wachten maar haar moeder komt niet terug. Dit heeft grote impact op haar leven en het leven van haar vader. Haar vader stort zich op zijn werk en ze heeft weinig contact met hem. Zodra het kan gaat Lucia weg uit haar geboortedorp om nooit meer terug te komen. Na 10 jaar komt ze terug omdat haar vader is overleden. Bij het opruimen van de spullen van haar vader komt ze achter een geheim. Lucia krijgt gelukkig veel steun van haar vriendin Louise.

Hannelore Bedert (1984) is een Belgische singer-songwriter. Lam is haar eerste boek. De schrijfstijl is vlot. Ik kon het boek niet wegleggen en heb het in één ruk uitgelezen. Een verhaal dat blijft hangen. Een echte aanrader.

Meer recensies van Yvonne