Een zomerse feelgood novelle

Yvonne 19 mei 2023
Ik mocht van Luijtingh-Sijthoff dit boek vooruitlezen. Dit is het eerste boek dat ik van Danielle van Helden lees.

Het verhaal:
Jasmijn runt tijdelijk de B&B van haar moeder. Dit betekent ook dat ze de zorg voor haar verstandelijk beperkte broer op zich neemt. Onverwachts is de B&B volgeboekt en is Jasmijn alles tegelijk, gastvrouw, chef van het ontbijt, schoonmaakster, mantelzorger. Als er 's avonds laat een aantrekkelijke gast komt gaat haar hart sneller kloppen. Jasmijn wil geen nieuwe relatie na een slechte ervaring. Of moet ze dat voornemen met een korreltje zand nemen?

Mijn mening:
Het is een novelle en dat vond ik jammer, ik had het te snel uit. Het is vlot geschreven en I❤️ de korte hoofdstukken. Er zit drama, humor en liefde in. Jasmijn heerlijk chaotisch, Lucas super relaxed en de onvoorspelbare Pieter. Ondanks dat het een novelle is zit er wel diepgang in. Het verhaal is een aanrader en ik ga een volgend boek van Danielle zeker lezen.

Meer recensies van Yvonne