Meer dan ooit

Yvonne 19 december 2019
Hoofdpersoon Lucie heeft een moeilijke periode in haar leven.
Na het overlijden van haar man Jake ontdekt ze bij het opruimen van zijn spullen iets dat haar leven op zijn kop zet.
Ze besluit hals over kop weg te gaan uit Nederland.
Ze zegt haar baan op en zet haar huis te koop.
Ze stapt in haar auto en rijdt naar een camping in Zuid-Frankrijk en daar is David.
Wat is er jaren geleden gebeurt tussen Lucie en David en zit hij na al die jaren nog op Lucie te wachten.

Dit is het tweede boek van Marina Folkers dat ik lees na Onder de sterren van Montpellier.
Marina heeft een prettige schrijfstijl.
Je wordt het verhaal ingezogen en je blijft lezen.
De meeste hoofdstukken lees je vanuit het perspectief van Lucie, een paar vanuit David.
Dit is erg prettig, hierdoor vallen de puzzelstukjes op hun plek.
In het verhaal zit alles voor een goede feelgood, liefde, romantiek, humor (voor mij heel belangrijk), verdriet, loslaten en aantrekken.
Voor mij was het extra leuk om dit boek te lezen omdat ik de Vaucluse waar het boek zich afspeelt erg goed ken.
Ik zag tijdens het lezen de camping en de omgeving voor me en kreeg ontzettend veel zin om in de auto te stappen en naar Zuid-Frankrijk te rijden.

Meer recensies van Yvonne