De kunst om je leven te verlengen

Anita de Groot 18 september 2018
De inleiding van dit boek vind ik zeer uniek, namelijk hoe kun je voorkomen dat je ontstekingen krijg en daardoor je leven verlengen. Het antwoord word daarop gegeven met 9 tips. Tips die ook bruikbaar zijn. We laten ons makkelijk meenemen door het leven maar soms is het wel eens goed om even stil te staan en te kijken of je kwaliteit van leven wel goed is of dat er onbewust veel stress (of ziekte) is. Het kan voorkomen worden maar ook je kunt weer opnieuw beginnen en dit boekje is daar een prima handleiding voor zonder dat het betuttelend is.
Het boek probeert je te inspireren maar snapt ook dat dat af en toe heel moeilijk is maar probeer wel om gezond en gelukkig te leven en als het even niet lukt probeer dan weer opnieuw.

Meer recensies van Anita de Groot