Dit spannende tweede deel van de Noordzeemoorden en het vervolg op Galgenveld laat je weer huiveren. Maud heeft haar handen vol aan de vermissing van veel kinderen en dat in november met Sinterklaas.Nederland is in Rep en roer. Deze zaak doet Maud sterk herrinnerren aan haar eerste zaak waarbij een jong meisje is vermoord en Maud wil geen fouten maken die ze toen gemaakt heeft ook is daar Kyra wiens zusje vermist is. Ook Kyra krijgt informatie van Maud. Kyra is Kyra en gaat weer op eigen houtje op onderzoek.Deze keer ging het vooral om Maud en is de vermissing van Sarina op de achtergrond maar Kyra blijft graven en wil het onderste uit de kan.

Het verhaal is weer zeer sterk en ook actuele zaken heeft Isa meegenomen, het verhaal is goed zo te lezen maar als je Galgenveld ook heb gelezen heb snap je de relatie van Kyra en Maud beter.

Een waardig vervolg op Galgenveld en eerlijk is eerlijk het maakt me heel nieuwsgierig naar deel 3 waarin ik hoop dat Maud en Kyra samen op onderzoek gaan

Reacties op: Ijskoud

Bestel het boek bij Libris vanaf 7,50 Bestel het ebook bij Libris voor 6,99