thriller wat zich afspeelt op een cruiseschip over vermiste/vermoorde mensen

Anita de Groot 18 april 2015
Het begin is zeer Luguber, heb het maar weggelegd toen nogmaals begonnen en wat heb ik genoten van Martin. Martin heeft zijn vrouw en zoon verloren toen zij op een cruise waren. Martin is zo in rouw dat zijn eigen leven hem niets kan schelen waardoor hij vaak op het randje aan het onderzoeken(moord oplossen) is. Kapitein Bonhoffer weet van de vermissingen/zelfmoorden af maar het oplossen hiervan kost teveel geld en is dus geen optie. Ondanks dat die twee elkaar niet vertrouwen hebben zij elkaar nodig om de misstanden op het schip te voorkomen. De kapitein wil heel graag van de vele passagiers 23 af, Martin wil graag weten wat er met zijn vrouw en zoon is gebeurd. Het verhaal zit steengoed in elkaar en leest zeer vlot. Het is akelig het is zeer spannend en ook nog eens heel actueel, wat mij betreft een aanrader.

Meer recensies van Anita de Groot