Smart en wilskracht

Een scherpschutter slaat tijdens de Kerstperiode toe. Elke dag wordt het bang afwachten wie er deze keer geraakt wordt. Het waarom en de verbanden tussen de slachtoffers doen steeds meer vraagtekens rijzen in het politieteam dat onder leiding staat van Bodenstein. Rechercheur Pia, is karaktervolle vrouw die leeft voor haar beroep, zet alles op alles en laat zelfs haar huwelijksreis langs zich heen gaan. Zowel de cover als de achterflap laten niks vermoeden over het delicate doch erg actuele onderwerp. Het was mijn eerste boek van Nele Neuhaus en ik moet zeggen : het smaakt naar meer. Haar verhaalstijl is to the point, geen afwijkende langdradige passages. Van in het begin word je in het verhaal meegezogen. Kortom een topboek dat je in geen tijd wil uitlezen.

Meer recensies van Ann Janssens (de cover madam)