Vrolijk en luchtig

Femke96 07 juni 2019
Licht camera liefde is een echte young adult. Waarin liefde en familie een grote rol speelt. Dit boek heeft in de hoofdrol Hope. Ze is een tiener van 15 jaar die net als haar broers, zussen en ouders in films wil spelen en beroemd wil zijn. Maar de familie regel is 16. Ze doet er dan ook alles aan om in de spotlights te komen als haar broers en zussen wel de aandacht krijgt. Natuurlijk krijgt ze hulp van haar broers en zussen maar ook weerstand. Op een dag wordt ze stapel verliefd op een jongen en gaat hem zelfs achterna in LA waar haar vader op dat moment is voor tv. Ze doet er alles aan om zijn aandacht te krijgen en allerlei leuke dingen met hem te gaan doen. Ze leeft helemaal in haar eigen wereld en beseft eigenlijk niet wat er om haar heen nu echt helemaal gaande is met haar 'vriend' en familie.

Het was een heel erg leuk geschreven boek het was of je werd meegenomen in een film waarbij het helemaal gemaakt kan worden zoals je hetzelf graag zou willen zien. Dit is wat het boek ook zo leuk maakt dat niet altijd alles even mooi en leuk is als het lijkt. Het boek had daarnaast ook erg leuke details met hartjes bij iedere bladzijde en een cactus bij een volgend hoofdstuk. Het boek heeft korte hoofdstukken waardoor het lekker wegleest. Het boek had niet perse heel erg veel diepgang maar het uiteindelijke punt dat niet altijd alles gaat en kan zoals je zelf wil wordt hierin heel goed duidelijk. Van mij krijgt het boek 4 sterren!!

Meer recensies van Femke96