Louisa’s back!! En hoe!!

Habon 09 juli 2018
“Still me” is het derde deel in de heerlijke feelgoed-serie van Jojo Moyes. Nadat Louisa zichzelf uit de put heeft getrokken in “Afther you” is ze op het het vliegtuig gestapt richting New York voor een nieuwavontuur.

Je merkt in dit boek echt dat Louisa zichzelf aan het her ontdekken is. Natuurlijk gaat het met vallen en opstaan, maar als er iets is wat ze goed kan is het zichzelf herpakken na een tegenslag.

In vergelijking met het vorige boek is de sfeer van “Still me” positief. Het is fijn om Louisa gelukkig te zien in haar nieuwe omgeving. De schrijfstijl is prettig en heerlijk vlot. Ik was van begin tot eind geboeid.

Echt een aanrader voor iedereen!! Wel raad ik je aan om eerst de andere twee delen te lezen. Je zult het boek dan beter waarderen.

Meer recensies van Habon