Heerlijk boek!

Jamie 31 december 2018
Flirten met de baas is het eerste boek in de Flirten met serie van Natasha Madison. Het boek is vertaald door Olga Hoekstra.

Na erachter te zijn gekomen dat haar man vreemdging is Lauren nu een net gescheiden vrouw. Ze is moeder van 2 kinderen, Gabe van 10 en Rachel van 6. Na jaren thuis te zijn gebleven gaat ze nu beginnen aan haar nieuwe baan. Ze heeft er zin in, maar wanneer haar nieuwe baas een arrogante eikel blijkt te zijn. Oké en hem een kloothommel noemen voor ze wist dat hij haar nieuwe baas was heeft ook niet echt geholpen. Hem haten zou makkelijk moeten zijn, maar ze heeft er nooit op gerekend dat hij heel charmant is als hij haar niet irriteert.

Austen had verwacht dat zijn nieuwe assistente op tijd zou komen en heel professioneel zou zijn. Wat hij niet had verwacht was vuile blikken en tegenspraak. Hij zou haar moeten ontslaan, maar hij kan alleen nog maar aan haar denken.

Dit boek was echt geweldig. Ik heb zo genoten. Het is romantisch, sexy en zit vol humor. Het boek leest echt heel vlot.
Dit was mijn eerste boek van Natasha Madison en word zeker niet mijn laatste.

Meer recensies van Jamie