Geweldig verhaal

Jamie 05 januari 2021
Ieder Zijn Geheim is het tweede boek in de Ivy Years series van Sarina Bowen. Het boek is vertaald door Marielle Brouwer-Tax.

In Ieder Zijn Geheim leren we Bridger kennen. Bridger was een teamgenoot van Hartley (boek 1). Maar terwijl zijn teamgenoten bezig zijn met hockey hoopt hij dat niemand erachter komt dat zijn zusje bij hem op zijn kamer woont. Ook leren we Scarlett kennen. Scarlett studeert onder een nieuwe naam. Ze heeft zo haar redenen.

Bridger en Scarlett vormen een voorzichtige relatie waarbij ze beide geheimen hebben. Maar soms moet je elkaar leren te vertrouwen.

Sarina Bowen is 1 van mijn favoriete auteurs en toen ik hoorde dat deze vertaald werd moest ik hem nog eens lezen. De vertaling is heel goed gedaan, complimenten.

In dit boek leren we Bridger en Scarlett heel goed kennen. Het boek zit vol humor en liefde.

Meer recensies van Jamie