Heerlijke NA sports romance

Jamie 02 oktober 2019
Genadeloos is het tweede deel in de California Campus serie van Lis Lucassen. Genadeloos is een heerlijke NA sports romance van Nederlandse bodem.

Genadeloos gaat over Dani die na een moeilijke tijd in Nederland naar Californië vlucht om een jaar daar te studeren. Daar eindigt ze, door een fout bij huisvesting, in een huisje aan zee. In dit huisje woont Jackson, Jax voor vrienden (die hebben we ontmoet in het eerste deel), die ook een moeilijke tijd achter de rug heeft, een goede vriendin kwam om het leven bij een schietpartij en hij raakte zwaar gewond, en hier nog steeds mee worstelt. Hij heeft last van paniekaanvallen en voelt zich erg kwetsbaar. De aantrekkingskracht tussen Dani en Jax is onontkoombaar en Jax wordt verliefd op Dani.

Dit deel was ook weer geweldig. Ik heb genoten van elke letter. De chemie tussen Dani en Jax was voelbaar. Ik werd meegesleept in de geweldige romance tussen Dani en Jax. Het boek bevat humor, maar is ook serieus en romantisch. De personages zijn erg levendig en groeien tijdens het verhaal. Ik hoop op meer delen in deze serie.

Meer recensies van Jamie