Erg leuke bundel

Jamie 31 december 2019
Kus me met kerst is een bundel van 2 verhalen. Terug naar het happy end van Rian Sevenhuijsen en Stampij op een Snowboard van Lily Frank.

Terug naar het happy end gaat over Sanne die tijdens het oud en nieuw feest van haar zus onverwachts in de keuken staat. Daar leert ze Finn kennen, die haar met liefde helpt. Nadat ze het nieuwe jaar zoenend hebben ingeluid spreken ze af elkaar over een jaar weer te zien op het jaarlijkse feest. Bijna een jaar later komen Sanne en haar zus Esmée Finn tegen op een kerstmarkt en hij weet niet hoe snel hij weg moet rennen als hij Sanne ziet. In de dagen tot het feest is niets wat het lijkt maar Sanne blijft hopen op haar happy end.

Stampij op een Snowboard gaat over Gigi die haar vriend in bed betrapt met een andere vrouw. Haar leven komt op zijn kop te staan en de sneeuwvakantie die ze samen met haar beste vriendin en haar vriend hebben gepland komt op losse schroeven te staan. Haar beste vriendin, Selia, stelt voor haar zusje, Kayleigh, mee te vragen. Gigi vind dit een goed idee en krijgt gelijk weer zin in de vakantie. Maar op de dag van het vertrek zit niet Kayleigh in de auto maar Selia's jongere broertje Jesse. Nu moet Gigi de rest van de week niet alleen een kamer maar ook een bed met hem delen. En Jesse is niet zo klein meer...

Beide verhalen waren echt super leuk en ik heb van beide erg genoten. Beide zijn erg goed geschreven.

Meer recensies van Jamie