Heerlijk boek

Jamie 04 februari 2021
Flirten met de Buurman is het derde boek in de Flirten met serie van Natasha Madison. Het boek is vertaald door Femke de Moor.

Het verhaal gaat over Eliahn en Luca. 6 jaar geleden kwam Eliahn terug van een cruise, zwanger. Ze verhuisde toen naar Parijs voor een nieuwe start, maar nu is ze klaar om thuis te komen. Het enige wat ze weet over de vader van haar zoon is zijn voornaam, Luca.

Luca heeft totaal geen zin om naar het welkom thuis feestje te gaan voor de dochter van zijn baas. Daar aangekomen komt hij oog in oog met een flirt van 6 jaar geleden en haar zoontje die dezelfde ogen heeft als hij.

Dit boek was echt geweldig. Ik heb zo genoten. Het is romantisch, sexy en zit vol humor. Het boek leest echt heel vlot. Zodra je begint wil je gelijk doorlezen you het einde.

Meer recensies van Jamie