Geweldig verhaal

Jamie 19 juni 2020
Mr. Stone is het eerste boek in een nieuwe serie van Lis Lucassen, de Mister serie.

Mr. Stone gaat over Logan Stone en Pilar Bailey. Pilar woont sinds kort in Seattle na Miami te zijn ontvlucht vanwege een leugenachtige ex. Ze gaat daar naar de schaatsbaan om voor het eerst te schaatsen. Daar ontmoet ze Logan, die haar red van een horde schaatsers die recht op haar afkomen.

Door Logan's oudere broer Seth komt Pilar daarna weer in zijn leven. Logan kan de hevige aantrekkingskracht niet meer negeren en omdat zijn hart nog aan zijn eerste liefde toebehoort stelt hij 1 nacht voor. Meer kan hij niet geven.

Maar voor Pilar is dit niet genoeg. Ze verdient meer en wil geen tweede viool spelen naast een geest. Maar toch kan ze Logan niet vergeten.

In dit boek leren we Logan en Pilar goed kennen. Ook leer je aardig wat dingen over Logan zijn verleden. Ik houd van Lis Lucassen haar schrijfstijl en dit boek stelde echt niet teleur. Het was geweldig. De chemie spat van de pagina's. Ik kan niet wachten op meer in deze serie.

Meer recensies van Jamie