Geweldig verhaal!

Jamie 26 juli 2019
Shay: Ik haat dat ik van je hou is de vertaling van Hate to Love You van Tijan. De vertaling is gedaan door Jacodine van de Velde, mijn complimenten.

Shay gaat over Kennedy Clark die nu ze begint met studeren een paar regels heeft. Regel 1: Geen knappe jongens. Het klinkt misschien raar, maar de universiteit moest haar toevluchtsoord worden. De plek waar ze overnieuw kon beginnen en alle problemen van de middelbare school achter zich kon laten. Regel 2: Geen drama. Ze zou rechten studeren en enkele hechte vriendschappen sluiten. Niemand die haar pijn kon doen of kwetsen. En regel 3: Nieuw jaar. Nieuwe plek. Nieuwe ik. Toch? Fout!

Shay Coleman, de aanvoerder en quarterback van het footballteam, was een bekend persoon op de campus. Een arrogante kwast met een arrogante grijns en hij volgde hetzelfde college als Kennedy. Ze haatte hem gelijk en hij stond op het punt al haar regels te breken.

Shay is een NA sports romance met een duister randje en het ligt je of het ligt je niet. Ik vond het boek persoonlijk echt heel goed. Ik werd meegesleept vanaf de eerste bladzijde in het verhaal van Kennedy en Shay. Het boek is grappig, maar ook serieus en romantisch. De personages zijn erg levendig en groeien tijdens het verhaal. Ik heb echt genoten van het boek en ben benieuwd naar de andere boeken van Tijan.

Meer recensies van Jamie